Focusul campaniei a fost reprezentat de noile
servicii online lansate de companie, si anume transferul de bani, abonamentele
de presa, serviciul track & trace si serviciul de completare online a
formularelor necesare la ghiseele postale.
Potrivit lui Robert Capraru, head of
design&UX la atelieru.ro, conceptul creativ a vizat implementarea paginii
„http://întreabă.poștașul.ro/”, un landing-page de campanie unde userii
pot discuta cu postasul prin intermediul unei ferestre de chat.
„Postasul
Digital utilizeaza un algoritm de inteligenta artificiala care poate sa
detecteze cuvinte cheie in mesajele primite de la useri, raspunzandu-le
acestora cu trimiteri catre serviciile Postei Romane”, a declarat Robert
Capraru.
Landing page-ul a avut 150.000 de useri unici
in perioada de campanie, cei mai multi useri fiind interesati de serviciile de
transfer de bani, in timp ce numarul de useri unici inregistrati de
posta-romana.ro a crescut cu 23%.
In cele 3 luni de campanie au fost
inregistrate peste 600 de transferuri online, cu o valoare medie a transferului
de 450 de lei, si aproximativ 200 de abonamente de presa realizate prin
intermediul noului site.
De la lansarea noului site, numarul total de
clienti exclusive online ai companiei a fost de aproximativ 1.700. Ad-urile
campaniei au fos targetate atat userilor din Romania, cat si celor mai
importante comunitati de romani din tari europene, cele mai multe click-uri
inregistrandu-se in Italia, Spania, Germania si Marea Britanie.
Echipa Postei Romane care a participat la
campanie a fost formata din Alexandru Bratianu, seful departamentului
marketing, Mihai Manole – economist si Cristina Alexandrescu – expert
marketing, din cadrul aceluiasi departament. Echipa atelieru.ro care a
implementat campania a fost formata din Cosmin Ionut, project manager, Vlad
Paun, CTO, Robert Capraru, head of design, si Ema Dobre, community
manager.