„Pentru 2011, intr-un scenariu optimist, vom inregistra o usoara crestere 5-10% la nivelul intregii piete de media, insa acest rezultat e direct legat de evolutia economiei romanesti care trebuie sa-si reporneasca motoarele pentru a inregistra acest rezultat pozitiv”, a afirmat directorul MEC Romania.
In 2009, piata locala de publicitate s-a cifrat la 339 milioane euro, in scadere cu 37% fata de anul anterior. Pentru 2010, publicitarii estimeaza o depreciere de circa 10-15% a investitiilor in publicitate, fata de anul precedent.
Mediaedge:cia (MEC) este unul dintre cele mai mari business-uri de media de pe piata locala, cu afaceri de circa 30 milioane euro in 2009. Potrivit lui Prajisteanu, agentia ar putea raporta, pana la finalul anului, un plus de 5-10% la venituri, comparativ cu 2009.
Printre concurentii companiei se numara agentiile B.V. Universal McCann, Zenith Media, Starcom Media Vest si Initiative, fiecare cu venituri de peste 40 milioane euro in 2009.