ABC doreste sa fie prezenta „oriunde vrea clientul” astfel devenind foarte posibil ca nisa publicitatii pe telefonul mobil sa prinda contur, relateaza presa internationala. Astfel, stirile legate de premiile Oscar pe care americanii le primesc pe telefonul mobil ar putea fi insotite de reclame.
Advertiseri precum Procter & Gamble Burger King si Pepsi au experimentat cu aceasta noua forma de publicitate si au generat anul trecut circa 421 de milioane de dolari in Statele Unite, conform Emarketer, o firma de cercetare din domeniul advertisingului digital. Aceeasi firma a prezis ca pana in 2011 piata advertisingului prin telefonia mobila va atinge o valoare de 4,8 miliarde de dolari.
Pretul difuzarii unui calup TV publicitar in cadrul premiilor Oscar din 25 februarie a crescut si in acest an, conform The New York Times, ajungand la 1,7 milioane de dolari pentru 30 de secunde de publicitate.
Printre advertiserii care au cumparat deja spatiul publicitar din cadrul transmisiei televizate se numara Microsoft, General Motors, Coca-Cola si Bank of America. Aceste companii sunt si principalele interesate sa investeasca in marketing-ul pe mediile interactive.