Presage este o agentie de relatii publice si comunicare ce ofera servicii de comunicare strategica, managementul reputatiei, comunicare interna, CSR, relatii publice, audit media, public affairs, managementul situatiilor de criza , comunicare B2B, media training, event management si marketing cultural.
Agentia are o echipa de sapte specialisti cu experienta in relatii publice si este condusa de Georgiana Gheorghe, din pozitia de managing partner, cu o experienta de 10 ani comunicare strategica, din care 6 ani si jumatate petrecuti in A&D Pharma, ca PR Manager al grupului farmaceutic.
Planurile de business ale Presage, companie lansata cu o investitie de 50.000 euro, vizeaza pentru anul in curs mentinerea veniturilor la nivelul celor din 2008.
„Investitia in lansarea agentiei a fost de aproximativ 50.000 euro. Estimarea recuperarii ei in conditiile actuale ale pietei de media si comunicare vizeaza o perioada de 2 ani. Exista o presiune destul de mare din partea companiilor pe onorarii, iar asta influenteaza calculele si scenariile facute inainte de start, in 2008. Asteptarile noastre pentru 2009 sunt de mentinere a cifrei de afaceri obtinute anul trecut, insa raspunsul cel mai bun este ca speram sa avem o cifra de afaceri de 6 cifre”, a afirmat sefa agentiei.
Presage lucreaza in prezent cu 10 clienti si isi propune sa atraga in portofoliu, pana la finele anului, alti 5.
„Obiectivul nostru este sa pastram clientii actuali si sa avem rezultate bune pentru ei si in plus, sa intregim portofoliul cu inca 5, indiferent de industrie”, a precizat Gheorghe.
„Cea mai mare experienta o avem pe domeniul medical-farmaceutic, domeniu care ramane in continuare atractiv si dinamic din perspeciva comunicarii. Asta nu inseamna ca domeniul financiar-bancar, piata de IT&C sau FMCG ne intereseaza mai putin”, a adaugat managing partner-ul agentiei.
Clientii actuali ai Presage sunt InBev, SAS (Special Air Services), Ozone, Magna Pharm, Amgen, A&D Pharma, Wolf Theiss, Mivan, SOS Satele Copiilor si Zephir Park.