Colaborarea dintre Presage si FMS a inceput in luna noiembrie, iar perioada contractului este, la cererea FMS, nedeterminata, conform lui Gheorghe.
„Daca un client este multumit de serviciile livrate si rezultatele obtinute, te pastreaza, te solicita, te asculta, te recomanda. Daca nu este multumit de rezultate, se va reorienta oricum. Importanta intr-o colaborare nu este neaparat perioada, ci solutiile oferite, rezultatele obtinute. Este foarte adevarat ca preferam sa lucram cu clientii nostri pe termen mediu si lung, intrucat in consultanta in general rezultatele apar un pic mai tarziu, iar structura reputationala a unei companii, de exemplu, are nevoie de o plaja de timp de cel putin 1 an”, a afirmat Gheorghe.
Potrivit reprezentantului Presage, clientul nu a organizat pitch pentru inmanarea contului. De altfel, FMS a ales pentru prima data sa isi externalizeze serviciile de relatii publice.
„FMS nu a externalizat serviciile de PR pana acum, decat punctual pe proiecte. Noi am urmarit activitatea companiei in timp, contextul pietei auto, de leasing operational si de fleet management si intrucat relatiile cu ei sunt mai vechi, nu am facut decat sa construim un argument puternic pentru a-i convinge ca nu au decat de castigat facand outsourcing”, a explicat Georgiana Gheorghe.
Presage ofera FMS servicii de comunicare corporate dar si de produs, management in organizarea de evenimente, precum si suport in relationarea cu reprezentantii mass-media. De asemenea, agentia va dezvolta si mecanisme de comunicare B2B.
Presage Public Relations & Public Affairs este o agentie de comunicare si relatii publice, infiintata in anul 2008, care ofera servicii de consultanta in comunicare strategica, media relations, event management, comunicare B2B si public affairs, precum si instrumente de analiza de imagine si audit media. Este divizata in doua business unit-uri, consultanta in comunicare strategica si analiza media.
Printre clientii Presage se numara A&D Pharma, Clubul Ilustratorilor de Carte, Farmexpert DCI, Fleet Management Services, Hell Energy Group, InBev Romania, Mivan Development, Ozone Laboratories, Shapir Engineering Group, SOS Satele Copiilor, Wolf Theiss.
Agentia Presage Public Relations and Public Affairs a raportat venituri de 100.000 euro in 2008, in conditiile in care a activat efectiv doar in ultimele 4 luni din an, compania fiind fondata in 2008, potrivit unor declaratii anterioare ale Georgianei Gheorghe.
FMS a inregistrat o cifra de afaceri de circa 2,1 milioane euro in primele 9 luni ale lui 2009, in crestere cu 20% fata de perioada similara a anului anterior.