„Masurarea va deveni un subiect major atat in 2011 cat si de acum incolo. Acest accent se va resimti evident si in social media. Nu inseamna ca pana acum, rezultatele nu erau masurate in aceste medii. Existau, doar ca se bazau pe rezultatele cantitative, numar de ‘likes’ pe Facebook, followers pe Twitter, numar de comentarii pe bloguri,” a declarat Stephen Davies, potrivit reprezentantilor companiei Evensys, organizatorul PR Forum.
In privinta industriei locale de comunicare, specialistii de profil considera ca in prezent exista o oarecare presiune asupra dezvoltarii unor tehnici de masurare in PR si a stabilirii obiectivelor pentru rezultatul de business.
Partenerii si directorii din cadrul agentiilor locale apreciaza ca digitalizarea, unificarea domeniului comunicarii prin integrarea ultra-specializarilor pe fiecare componenta, integrarea PR-ului total in cadrul celorlalte componente de comunicare si marketing si, nu in ultimul rand, orientarea catre consumator, sunt principalele abordari intr-o strategie de comunicare functionala.
PR Forum este o conferinta despre comunicarea corporativa si relatiile publice, care reuneste specialisti de profil din comunitatea locala si internationala