Acelasi lucru se intampla si cu tabloidele, cand in perioada ianuarie-martie, Click, Libertatea sau Cancan au pierdut intre aproximativ 34.000 si 44.000 de exemplare.
Dintre ziarele quality, Adevarul a inregistrat cea mai puternica scadere, de peste 80.000 de exemplare, ajungand la putin peste 125.000 de exemplare.
In primele luni ale acestui an, vanzarile medii pe editie ale aceluiasi cotidian au scazut cu peste 80.000 de exemplare pe editie, fata de aceeasi perioada a anului trecut, ajungand la doar 44.800 de copii.
Totodata, fata de ultimul trimestru din 2010, vanzarile Adevarul au scazut cu circa 30.500 de exemplare pe editie.
Astfel, niciun cotidian din aceasta categorie nu depaseste 55.000 de exemplare vandute pe editie.
Datele BRAT mai arata ca singura publicatie care a inregistrat cresteri ale vanzarilor la inceputului acestui an, fata de aceeeasi perioada a anului 2010, a fost Saptamana Financiara.
Totodata, vanzarile ziarului Romania libera au ramas relativ constante, in timp ce vanzarile Jurnalului National au scazut de la 55.000 la inceputul anului trecut, respectiv 40.000 la inceputul acestui an.