Click!
, tabloidul editat de Adevarul Holding, a raportat vanzari medii de 234.000 exemplare in T1 2010, in crestere cu 15% fata de T1 2009, cand a raportat vanzari medii per aparitie de 202.000 copii. Click! ocupa prima pozitie in top 10 cele mai vandute cotidiene nationale.
Ocupantul locului secund in clasament este Libertatea. Tabloidul elvetienilor de la Ringier a vandut in medie, pe zi, circa 157.000 copii in primele trei luni ale anului, in scadere cu 20% fata de perioada similara a lui 2009.
Adevarul, ziarul de referinta al lui Dinu Patriciu, ocupa pozitia a treia, cu cele mai spectaculoase vanzari, in crestere cu 52% fata de T1 2009. Quality-ul „petrolistului” s-a vandut in circa 125.000 exemplare zilnic in primele 3 luni ale lui 2010, fata de 81.700 in primul trimestru al anului trecut.
Pozitia a patra ii revine tabloidului lui Radu Budeanu, CanCan, care s-a vandut in T1 al anului in 77.000 exemplare per aparitie, in scadere cu 23% fata de T1 2009.
Pe locul 5 s-a clasat Jurnalul National. Cotidianul editat de Intact a raportat vanzari medii per aparitie de 55.000 exemplare in ianuarie- martie 2010, aceleasi din ianuarie- martie 2009.
[img=719][/img]
Gazeta Sporturilor urmeaza pe 6, cu 44.000 exemplare vandute in medie per aparitie in primele 3 luni ale anului in curs, in scadere cu 35% fata de perioada similara a anului precedent.
Locul sapte ii revine Romaniei Libere, care scade cu 12% in T1 2010, raportand vanzari medii per aparitie de 43.800 exemplare, fata de 50.000 in T1 2009.
Pe 8 se claseaza Pro Sport. Rivalul Gazetei Sporturilor a raportat vanzari medii per editie de 28.600 exemplare, in scadere cu 23% fata de ianuarie-martie 2009.
Evenimentul Zilei, cotidianul de referinta care a trecut la inceputul anului din curtea Ringier in cea a lui Bobby Paunescu, a vandut in ianuarie-martie 2010 circa 27.900 copii per editie, in scadere cu 26% fata de perioada similara a lui 2009. Evenimentul Zilei ocupa pozitia a noua in top 10 cotidiene dupa vanzari.
Ultimul loc din top 10 ii revine Ziarului Financiar. Titlul editat de Publimedia si-a diminuat vanzarile cu 6,6% in primele 3 luni ale anului in curs, ajungand sa vanda circa 14.000 exemplare zilnic, fata de 15.000 in primele trei luni ale 2009.