Aceasta a fost cea mai
vizionata editie de la lansarea programului, in urma cu doi ani, si pana in
prezent, atat la nivelul publicului comercial, cat si al intregului public din
mediul urban, a anuntat televiziunea.
Pe publicul comercial din
mediul urban, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, emisiunea „Romanii
au talent” difuzata vineri seara s-a situat pe locul al treilea ca audienta
in istoria monitorizarii TV, dupa meciurile Rapid – Steaua si Middlesbrough –
Steaua din Europa League (Cupa UEFA) din 2006.
In minutul de maxima audienta, de la 22.08, emisiunea „Romanii au talent” era urmarita de aproape 7 milioane de romani, iar, in minutul de la 22.53, show-ul de la Pro TV inregistra pe publicul comercial din mediul
urban un varf de audienta de 37,3 puncte de rating si o cota de piata de 70,5%, de 18 ori mai mare decat cea inregistrata de Antena 1 – 2,9 puncte de rating si 5,5% cota de piata.
Audienta medie inregistrata de
emisiunea „Romanii au talent”, difuzata intre 20.31 si 22.55, a fost
pe publicul comercial din mediul urban una record, de 29,5 puncte de rating si
a atins o cota de piata de 55,6 procente, de 6 ori mai mare fata de cea a
Antenei 1, care a inregistrat doar 4,9 puncte de rating si 9,3% cota de piata.
Programul de la Pro TV a inregistrat
o audienta record de peste 6 ori mai mare fata de Antena 1 si pe intregul
public din mediul urban. Astfel, in timp ce Pro TV inregistra o audienta de
28,5 puncte de rating si 48,7% cota de piata, fiind urmarita in medie de 3
milioane de telespectatori, Antena 1 obtinea 4,6 puncte de rating si 7,9% cota
de piata.
„Romanii au talent” a fost lider de piata
absolut si la nivelul intregii tari, cu o audienta medie de 29 puncte de rating
si o cota de piata de 47,3 procente, fiind urmarita in medie de peste 5
milioane si jumatate de romani. Antena 1 s-a clasat pe locul al doilea, cu o
audienta de aproape 7 ori mai mica fata de Pro TV: 4,3 puncte de rating si 7%
cota de piata.