Studiul TNS-AGB International, realizat de Autoritatea Romana pentru Masurarea Audientei (ARMA), organizatie alcatuita din principalele statii de televiziune, din clienti de publicitate si agentii de publicitate si media din Romania, arata ca Pro TV este cel mai urmarit post de televiziune atat in mediul urban cat si la nivel national.
Pro TV a fost urmarit, in medie, in iulie, la nivel national, de 336.000 de persoane, urmat de Antena 1, cu 253.000 de telespectatori, si TVR 1, cu 227.000 de telespectatori.
Pro TV a inregistrat o cota de piata medie de 12,8%, Antena 1 de 9,6%, iar postul TVR 1 o cota de piata medie in jur de 8,6%.
La nivel urban, clasamentul respecta aceleasi pozitii. Pro TV se afla pe primul loc, cu 197.000 de telespectori si o cota de piata de 14,2%, Antena 1 pe locul secund, cu 140.000 de telespectatori si o cota de piata de 10,1%, iar pe locul 3 se afla postul public de televiziune TVR 1, cu 84.000 de telespectatori si o cota de piata de 6%.
Realitatea TV, cel mai urmarit post de stiri
Potrivit datelor TNS-AGB International, posturile de stiri au inregistrat in luna iulie cresteri ale numarului de telespectatori fata de luna precedenta.
Cel mai vizionat a fost Realitatea TV, care a crescut cu peste 21.000 de telespectatori fata de luna precedenta. 126.000 de telespectatori au urmarit stirile de la Realitatea TV, canalul inregistrand o cota de piata de 4,8%.
Pe locul secund s-a situat Antena 3, care a fost urmarit, in medie, de 69.000 de telespectatori si a avut o cota de piata de 2,6%. Pe locul trei in acelasi clasament s-a aflat postul N24, care a fost urmarit, in medie, de 24.000 de telespectatori si a avut o cota de piata de 0,9%.