Bucur – bere de bulevard
este inspirată de vechile rețete românești de bere. „Când ne
gândim la Bucureștiul secolului XIX sau chiar și la începutul secolului XX, ne
imaginăm trăsuri, plimbări pe Calea Victoriei, domni și doamne elegante, care
se opresc, poate, la o terasă pentru un pahar de bere. Aceasta este atmosfera
pe care ne-am dorit să o recreăm cu ajutorul berii Bucur. Reacțiile pozitive (din Horeca – n.r.) ne-au determinat să aducem brandul Bucur și mai aproape de consumatori și
să îl lansăm într-o variantă unică, la sticlă de 0,35l. Am lansat și varianta
brună a berii Bucur„, a spus Paul Markovits, Vicepreședinte Marketing, URBB.
Bucur
blondă este o bere de un auriu intens, cu un conținut de alcool de 5%, care
combină trei tipuri de hamei, ceea ce îi conferă o aromă florală distinctă și
echilibrată, cu nuanțe de mentă și pin verde.
Bucur
brună este o bere brun-roșcată, cu nuanțe arămii, ce combină trei tipuri
speciale de malț ce îi conferă o aromă catifelată de caramel, cu
note picante de piper negru. Berea are un conținut de alcool de 6,5%.
Bucur – bere de bulevard este disponibilă la nivel național, în
Horeca și retail, în variantele de sticlă nereturnabilă de 0,35l și draught
pentru berea blondă, și la sticlă de 0,35l nereturnabilă pentru berea brună.
URBB este unul dintre cei mai
mari producători de bere de pe piața locală și singurul berar din București
dezvoltat printr-o investiție Greenfield.
În prezent, portofoliul său include: Tuborg, Tuborg Christmas Brew,
Carlsberg, Carlsberg Elephant, Carlsberg 0,0%, Holsten, SKOL, SKOL
Nepasteurizat, Guinness, Kilkenny, Weihenstephaner Hefe Weissbier, Weihenstephaner
Vitus, Grimbergen Ambreé, Grimbergen Blanche, Kronenbourg 1664 Blanc, Angelo
Poretti, Bucur – bere de bulevard, cidrul premium Somersby și Granini pe piața
băuturilor răcoritoare.