[b]Editura Curtea Veche
Colectia Profit
Pret 28 lei
Titlu original: How to Be a Great Sales Professional
Cartea intr-un minut:[/b]
[i]Succesul este strans legat de performanta si nu are nimic de-a face cu norocul. Vanzarea nu este o arta, ci o disciplina care trebuie insusita.[/i]
[b]Cronica DailyBusiness.ro[/b]
Se spune ca ai succes in vanzari daca ai produsul potrivit sau daca ai foarte multe contacte. Insa, succesul in vanzari se masoara dupa numarul de vanzari incheiate.
Vanzatorii care inteleg motivatiile potentialilor clienti vor face ceea ce „trebuie” pentru a reusi sa incheie vanzarea. Ei stiu sa citeasca oamenii, sa controleze procesul vanzarii si sa-i aduca pe oameni la decizia de a cumpara.
Mediul comercial este schimbator si oamenii sunt mai bine educati, mai sofisticati si mai constienti de ceea ce inseamna valoare.
Concurenta este serioasa. Clientii au atat de multe optiuni, incat pretul va fi factorul de decizie, cu exceptia cazului in care vanzatorul ofera un puternic avantaj diferential.
Sa fii vanzator profesionist inseamna sa treci dincolo de incercarea de a-ti realiza norma si sa proiectezi asupra celorlalti o imagine care sa-i determine sa gandeasca despre tine in acelasi fel.
[quote=]Cine are succes isi dezvolta un simt al urgentei in legatura cu tot ceea ce face[/quote]
Hainele sunt un ambalaj care trebuie sa se ridice la nivelul celor mai importante persoane pe care le contactezi.
Un angajament incepe cu stabilirea unor obiective pragmatice. Acestea ofera un motiv pentru care sa te straduiesti, iti da un standard in functie de care sa-ti masori eficienta, te impiedica sa amani, te ajuta sa economisesti timp, iti stimuleaza entuziasmul.
Vanzatorul profesionist invata sa minimizeze responsabilitatile urgente si sa le puna in evidenta pe cele importante. El este un consultant pentru client si ii ofera solutiile si beneficiile adecvate.
Agentul de vanzare exceptional are obiectivul de a intelege mesajul transmis de interlocutor. Cel care stapaneste aceste tehnici este indreptatit sa fie numit „profesionist”. El stie ca invata cand asculta, nu cand vorbeste.