Conform aceluiasi raport, cifra de afaceri realizata de WPP anul trecut a fost de circa 6 miliarde lire sterline (7,8 miliarde euro), cu 5% mai mare fata de 2006.
Cresterea profiturilor companiei in 2007 este rezultatul extinderii operatiunilor din Orientul Mijlociu, prin achizitionarea unui pachet majoritar de actiuni al agentiei Team Y&R.
In termeni de noi afaceri atrase in 2007, agentiile de publicitate Ogilvy & Mather Worldwide, JWT, Y&R Advertising, Grey Worldwide si United Red Cell (componente ale grupului WPP) au generat venituri nete, din afaceri noi, de 723 milioane de lire (942 milioane de euro).
2007 a fost un an prolific si pentru GroupM, divizia de buying a WPP, care a realizat, din noi afaceri atrase, incasari estimate la 3,69 miliarde de lire (4 miliarde de euro). GroupM include agentiile de media planning si buying MindShare, Mediaedge:cia si MediaCom.
In raportul financiar citat, WPP prognozeaza pentru 2008 rezultate similare cu cele obtinute in 2007. Conform oficialilor grupului, in 2008, WPP va beneficia de pe urma dezvoltarii unor piete ca Asia-Pacific, Africa, America Latina, Orientul Mijlociu si Rusia.
WPP a anuntat vineri dimineata achizitia unui pachet majoritar de actiuni in cadrul agentiei Team Y&R Holdings, in cadrul careia WPP detinea din 1999 un pachet minoritar de actiuni. Team Y&R are operatiuni in zone ca Orientul Mijlociu si Africa de Nord, si detine agentii ca Team Y&R, Polaris, Asda’a si Intermarkets.
La inceputul lui februarie, WPP a mai cumparat actiuni in cadrul companiei NuConomy, de cercetare pe Internet.
WPP este unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume si numara in portofoliu companii precum AGB Nielsen Media Research, si agentiile Mediaedge:cia, GroupM, Ogilvy&Mather Worldwide si Grey Worlwide. Grupul activeaza in 106 tari si are clienti precum Vodafone, Orange si France Telecom.