Grupul a redus costurile operationale cu 20% in al doilea trimestru si a anuntat ca intentioneaza sa faca economii record de 450 mil. dolari (317 mil. euro) in acest an. O parte din aceste economii provin din inchiderea diviziei de distributie City and Suburban.
Veniturile au scazut cu 21%, la 584,5 mil. dolari (411 mil. euro), pe fondul unei scaderi de 30% a veniturilor din publicitate. Vanzarile de reclame in cadrul grupului media de stiri, ce include ziare, au scazut cu 32%, in timp ce vanzarile de publicitate online au inregistrat un declin de 15,5%.
Multe trusturi au afisat rezultate similare in aceasta saptamana, iar actiunile s-au depreciat la minimuri istorice, in contextul in care recesiunea si tendinta cititorilor de a abandona ziarele pentru internet au redus semnificativ veniturile.
Trusturile de presa au facut disponibilizari si au redus costurile, dand nastere ingrijorarilor legate de calitatea jurnalismului, insa masurile nu au multumit investitorii.