Motivul principal al scaderii a fost modificarea ratei de dobanda pe piata, spun oficialii citati de publicatia Forbes. Cu toate acestea, veniturile din primul trimestru au crescut cu 4,3%, pana la 591,2 milioane de euro.
Veniturile obtinute din vanzarea de publicitate in primele trei luni ale anului au crescut cu 2,6%, pana la 247,9 milioane de euro, iar oficialii estimeaza ca acestea vor continua sa creasca usor pe parcursul anului.
De asemenea, veniturile obtinute din vanzarea publicatiilor au crescut cu 2%, pana la 287 de milioane de euro, cele mai importante evolutii inregistrandu-se pentru cotidianul german Hamburger Abendblatt, pentru ziarul polonez Dziennik si pentru revista TV Digital.
Compania a trecut printr-un proces de extindere in ultimul timp, in special la nivelul televiziunilor traditionale si online. Astfel, de curand, a achizitionat 22% din actiunile TV Berlin, iar anul trecut a cumparat 25% din actiunile televiziunii turcesti Dogan TV.
Axel Springer detine un procent de 12% din actiunile companiei de televiziune ProSiebenSat.1 Media A.G.