Project Agora Hungary
a fost lansat în parteneriat cu Adaptive Media, Ads Interactive,
Arukereso.hu, Habostorta, Nosalty.hu, RTL Group și Russmedia, șapte dintre cei
mai importanți jucători pe piața de digital din Ungaria, care adună peste 100
de website-uri premium cu un reach total de peste 4 milioane de utilizatori.
Adintop, BNC publishing, Bayt, Sarmady, Al Araby Al Jadeed, Sport360, Adline, șase dintre cei mai mari
jucători pe piața de publishing din regiunea MENA au lansat Project Agora MENA alături de cu
Tailwind, adunând împreună o audiență impresionantă de peste 300 de milioane de
vizitatori unici.
Lansările vin în urma succesului
obținut de operațiunile din Grecia și România, tări în care Project Agora a
derulat în ultimul an sute de campanii de tip programmatic pentru branduri
locale și internaționale precum Aegean, Audi, BMW, Deutsche Telekom, Emirates,
ING, Loreal, Orange, Vodafone sau Unilever.
Succesul Project Agora în România și Grecia, precum și primele
implementări din Ungaria și regiunea MENA au condus la o singură concluzie. Publicitatea
digitală din regiune se luptă pentru a ieși în afara limitelor impuse de oligopolurile
internaționale, pentru a depăși stadiul ad-urilor irelevante și enervante
pentru consumatori, ori pentru a oferi loc creativității. Noi vedem Project
Agora ca o forță de eliberare și suntem onorați sa contribuim la această
viziune nobilă, a spus Odysseas Ntotsikas, Managing Partner TailWind, compania
din cadrul Thinkdigital Group care opereză Project Agora.
TailWind,
companie membru a TDG, stimulează
publisherii și advertiserii să reducă din complexitatea universului digital și să își propulseze
businessul prin soluții de advertising tehnologic, automatizat și bazate pe
date.
TailWind prezintă și operează Project Agora, o
rețea de marketplace-uri a publisherilor de advertising programatic în CEE,
Sud-Estul Europei și MENA. TailWind mai
este și partenerul Appnexus” în peste 30 de țări în CEE & MEA,
și partenerul Sizmek în
CEE.