Premiile promotiilor sunt patru excursii la clubul de fotbal Chelsea Londra, 10.000 de tricouri cu numarul si numele a patru jucatori din campania Pepsi: David Beckham, Ronaldinho, Frank Lampard si Thierry Henry si 168 de console de joc Sony PlayStation Portable.
Componenta online a campaniei promoþionale este dezvoltata de agentia Proximity care a creat site-ul dedicat campaniei.
Procesul sau de creare a inclus filmarea pe croma a secventelor, urmata de animarea si programarea lor. Logarea pe site si pariticiparea la promotie poate fi facuta cu ajutorul codului de sub capac a produselor Pepsi.
Echipa Proximity, care a contribuit la realizarea campaniei, este alcatuita din Gabriela Terchila, managing director si Vlad Popovici, account manager. Partea de programare a fost asigurata de DIFF Studios.
Produsele Pepsi participante la promotie: Pepsi Regular, Pepsi Max, Pepsi Light, Pepsi Twist sau Pepsi Twist Light.
Agentia Proximity face parte din grupul BBDO Romania, alaturi de Graffiti BBDO, Pleon Graffiti si Media Direction, fiind afiliata la reteaua Proximity Worldwide.