Bomboanele Katjesvor vor beneficia de o promovare cu costuri totale de peste 500.000 euro, pana in prezent fiind investiti 100.000 euro, a precizat Ionela Aprodu.
Campania de promovare are ca suport media televiziunea, fiind selectate canalele care au un public tinta preponderent feminin si cele cu profil muzical. Spotul Tv a fost realizat in Germania, fiind adaptat pentru Romania. Pentru promovarea brandului a fost aleasa Heidi Klum.
Campania se deruleaza in intervalul iunie-august, echipa Spoon Media implicata fiind formata din Ionela Aprodu si Gabriel Bisti.
Katjes este o marca infiintata in 1910. Compania producatoare a renuntat la coloranþii artificiali, inlocuindu-i cu extracte de fructe ºi plante.
Spoon Media este o agentie de media locala, independenta, infiintata in 2003. Din portofoliul sau de clienti fac parte: Katjes, bauMax, IPSO, Kaufland, GMP, Gavrila ºi Asociaþii, Headvertising, HNC, Totem, Premium PR, Tactic Communication, Luna Promotion, Jetix si Media Galaxy.