Contul de media este estimat la cateva sute de mii de euro, potrivit unor surse din piata.
Campania de media realizata de Propaganda consta intr-un mix pentru presa, radio si TV. Pe langa media, Propaganda mai furnizeaza serviciile de strategie, creatie, client service si productie pentru toate actiunile ATL si BTL, ca urmare a castigarii licitatiei organizate in luna aprilie.
Echipa Propaganda care se va ocupa de partea de media pentru Plus este formata din: Adrian Tuluca – managing director, Svetlana Bulacu – media director, Florin Ciorica – media manager, Elena Mihalcea – media planner si Alexandra Postoaca – media account.
Reteaua de magazine de tip discount Plus, apartinand concernului german Tengelmann, se afla pe piata locala de 4 ani si detine 81 de magazine pe teritoriul Romaniei.
Propaganda este o agentie de publicitate full-service in portofoliul careia se mai afla Napolact, Dots, Tchibo, BRD – Groupe Societe Generale, Cesarom, Radio Guerrilla, Bursa de Valori Bucuresti.