Anul trecut, agentia a avut o cifra de afaceri de 6 milioane euro, fara agentia de relatii publice Eye PR.
Eye PR , agentie de relatii publice, public affairs si evenimente, parte a grupului Propaganda, a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de peste 0,6 milioane euro, printre cei mai importanti clienti numarandu-se MSD, Pfizer, Hermann, Bere Azuga, Clal Romania Asigurari – Reasigurari.
Potrivit oficialilor Propaganda, prioritatea inceputului de an pentru grup a constat in consolidarea departamentului de media prin venirea Svetlanei Bulacu in pozitia de media director, dar si in implementarea unor sisteme proprii de eficientizare a activitatii media.
Anul trecut, departamentul de media a contribuit cu numai 30% la cifra de afaceri a companiei. Estimarile pentru acest an vizeaza o contributie de peste 50%, in contextul in care Propaganda este membru fondator al Agentiei Romane de Media – ARM (alaturi de Next Advertising, Odyssey si Spoon Media), poll media care cumuleaza bugete de peste 30 milioane euro.
2008 a insemnat consolidarea Propaganda si prin infiintarea departamentului de branding si identitate vizuala din cadrul departamentului de creatie.
Pentru 2009, grupul isi propune abordarea unor domenii si clienti noi. Primul pas in 2009 a fost facut prin castigarea recenta a pitchului pentru una din campaniile de imagine ce urmeaza sa fie implementata de BRD.
Printre clientii agentiei se numara: Friesland Foods, Tchibo, Cesarom, Sanex, Radio Guerrilla & Radio Gold, Centre Ville, Bursa de Valori Bucuresti, Terapia Ranbaxy, Kia Motors, Orkla Foods, Bere Azuga, Prodvinalco, Clal Romania Asigurari – Reasigurari.