CME a anuntat joi achizitia Companiei de Radio Pro S.R.L, detinatoarea celor doua posturi de radio, Pro FM si Info Pro.
Pretul de achizitie al celor doua posturi radio a fost stabilit in functie de o evaluare independenta. In 2007, Pro FM a obtinut venituri de 3,3 milioane de euro, cu o marja operationala de 42%. Info Pro a obtinut in 2007 venituri de 600.000 euro si a inregistrat pierderi operationale de 1 milion de euro.
Pro FM, post de radio care emite muzica pop, are o medie de audienta zilnica de circa 7% din populatia cu varste cuprinse intre 15 si 35 de ani, iar Info Pro, lansat in 2004, produce emisiuni informative si de divertisment.
Radio Pro este membru al grupului Media Pro, in cadrul caruia CME detine 8,7% din actiuni, iar Adrian Sarbu, COO (chief operating officer) al CME, detine restul de actiuni.
„Colaborarea stransa dintre canalele Radio Pro si MTV Romania creaza o oportunitate pentru CME de a-si mari expunerea pe segmentul de consumatori tineri”, conform CME.
CME este o companie cu sediul in Bermude, care opereaza in 6 tari din Europa Centrala si de Est: Cehia, Slovacia, Croatia, Slovenia, Romania si Ucraina. In Romania, compania detine, printre altele, posturile de televiziune ProTV, Acasa, Pro Cinema si MTV.