In octombrie, la nivel national, Pro TV a avut o cota medie de piata de 14,2%, TVR 1 de 10,8%, iar postul Antena 1 o cota medie de piata de 10%.
La nivel urban, prima pozitie este ocupata tot de Pro TV, cu 243.000 de telespectori si o cota de piata de 15,3%, iar pe locul 2 este Antena 1, urmarit de 168.000 de telespectatori, cu o cota de piata de 10,5%. Pe locul al treilea in clasamentul audientelor in luna octombrie s-a clasat TVR 1, care la nivel urban a avut circa 125.000 de telespectatori si o cota de piata de 7,8%, citeaza NewsIn.
Datele TNS-AGB International sunt furnizate de Autoritatea Romana pentru Masurarea Audientei (ARMA), organizatie alcatuita din principalele statii de televiziune, din clienti de publicitate si agentii de publicitate si media din Romania. ARMA are ca scop furnizarea de informatii impartiale, precise si obiective despre audienta mass-media.
TNS-AGB International este firma de cercetare care masoara, in prezent, audienta posturilor TV din Romania.