Proximity a preluat astfel un cont care a facut parte timp de 7 ani din portofoliul agentiei de publicitate full-service Lowe&Partners.
„Dupa expirarea contractului cu agentia Lowe, am organizat pitch pentru contul de ATL si BTL”, a declarat pentru DailyBusiness Cristina Stoica, director de marketing al Bramac. „Nu am avut motive speciale, am considerat ca vom gasi o alta agentie care sa reprezinte interesele Bramac. La pitch au participat 3 agentii, ale caror nume prefer sa nu le mentionez, iar Proximity a fost cea preferata de noi”, a mai spus Cristina Stoica.
Aceasta a refuzat sa faca publica valoarea contului.
Incepand cu luna februarie, Proximity va asigura servicii integrate de ATL si BTL pentru Bramac. Unul din obiectivele colaborarii este crearea unei campanii de comunicare ce va face cunoscute produsele Bramac clientilor romani.
„La doua saptamani dupa organizarea pitch-ului, am ales Proximity, insa incheierea propriu-zisa a contractului, cu date financiare si alte detalii, a avut loc la sfarsitul lunii ianuarie”, a mai afirmat Stoica.
Producatorul de tigla din mortar de ciment Bramac Sisteme de Invelitori si-a inceput activitatea in Romania in 1995, prin infiintarea filialei din Brasov, iar in septembrie 2004 a inaugurat la Sibiu prima sa fabrica din Romania.
Bramac Sisteme de Invelitori mai activeaza pe pietele de constructii din Austria, Ungaria, Slovacia, Cehia, Slovenia, Croatia, Bulgaria, Serbia-Montenergru, Bosnia-Hertegovina.
Proximity, divizia de marketing a grupului BBDO Romania, este afiliata la reteaua Proximity Worldwide si functioneaza pe piata locala din 2002. Din portofoliul de agentii a BBDO Romania mai fac parte Graffiti BBDO, Pleon Graffiti si Media Direction.