Lunarul, lansat in 2004 in Brasov, este distribuit gratuit, iar in 2007 a ajuns sa detina o retea de 11 editii locale, in sistem de franciza, generand venituri de 780.000 de euro.
Cele 11 editii locale ale revistei acopera 5,6 milioane de cititori, iar tirajul din prezent a ajuns la 130.000 exemplare pe luna, in toata reteaua.
„Din 2004 si pana in 2007, am inregistrat cresteri de circa 100% a veniturilor realizate de Casa si Biroul, iar la jumatatea anului trecut am lansat 3 editii locale, in Sibiu, Oradea si Targu Mures”, explicat Stefan Livadariu.
„Depasirea pragului de 1 milion de euro nu se bazeaza numai pe lansarea celor 3 editii locale, care inseamna cresterea spatiului alocat publicitatii, ci si pe angajamentele care vor fi incheiate in 2008 cu clienti care isi vor face publicitate in paginile revistei”, a mai spus acesta.
La sfarsitul anului 2008, reteaua de distributie a revistei va ajunge la peste 2.100 locatii fixe – magazine de mobila, de materiale de constructii, showroom-uri, unitati din reteaua Spin Media, centre de afaceri. Pe langa acestea, revista ajunge prin distributie postala la 6.700 companii din domeniu si la 900 de arhitecti.
Revista Casa si Biroul este alcatuita in proportie de 50% din publicitate, 40% din articole informative, specializate si 10% din informatii utile.
Casa si Biroul s-a lansat in Romania in mai 2004. In prezent este disponibila in 13 orase si are 11 editii locale: Bucuresti, Brasov si Covasna, Timisoara si Arad, Cluj, Iasi, Craiova, Targu Mures, Ploiesti, Pitesti, Oradea si Sibiu.