Reprezentantii companiei sustin ca rezultatele obtinute in toate regiunile in care opereaza au crescut cu cel putin 5%. Astfel, in Africa si in America Latina, veniturile au crescut cu 20% pana la 112 milioane de euro, respectiv cu 9% pana la 214 milioane de euro.
De asemenea, veniturile in regiunea Asia-Pacific au crescut pana la 471 de milioane de euro cu 5,3%, in America de Nord pana la 1,84 de miliarde de euro cu 5,1% iar in Europa s-a inregistrat cea mai mica crestere, de 5% pana la 1,75 de miliarde de euro.
Pentru anul acesta Maurice Levy, presedintele companiei estimeaza ca veniturile obtinute din serviciile de comunicare interactiva, integrand astfel tehnologia si experienta Digitas, vor reprezenta 15% din totalul veniturilor.
Compania a incheiat saptamana trecuta procesul de achizitie a firmei de marketing direct si interactiv Digitas, pentru care a platit suma de 1,3 miliarde de dolari (un miliard de euro).
Aceasta va functiona ca o subsidiara a Publicis prin trei agentii: Digitas, Modern Media si Medical Broadcasting Company. Cei mai importanti clienti ai Digitas sunt American Express, Delta Air Lines si General Motors.
Compania rivala Havas a anuntat saptamana trecuta un venit de 1,9 miliarde de dolari (1,46 miliarde de euro), aproape neschimbat fata de anul trecut.
Competitia intre cele doua companii a crescut in al treilea trimestru al anului trecut odata cu plecarea executivilor Publicis Christophe Lambert, Fred Raillard si Farid Mokart. Cei trei au lansat agentia Fres/Faird/Lambert sustinuta financiar de Vincent Bolore, presedinte al Havas.
Saptamanile viitoare atat Publicis cat si Havas isi vor anunta profiturile nete obtinute in 2006.
Grupul Publicis este prezent si in Romania prin agentiile Publicis, Optimedia, Publicis Dialog, Publicis Events, Publicis Healthcare in sistem de franciza. Compania mai detine si pachete de actiuni la Leo Burnett&Target, Starcom Media (cate 35%) si Starlink Media (17%), concurente ale agentiilor Publicis.