Pentru preluarea Razorfish au intrat in cursa si WPP Group, Omnicom Group si Interpublic Group of Companies, precum si cel mai mare grup de advertising din Japonia, Dentsu, potrivit presei internationale.
Preluarea de catre Publicis presupune si crearea unei aliante stategice, astfel incat Microsoft sa continue sa colaboreze cu Razorfish.
Maurice Levy, presedintele Publicis Group, estimeaza ca un sfert din veniturile companiei pe trimestrul al patrulea, cand va fi finalizata tranzactia, vor fi generate de publicitatea online.
Razorfish va continua sa functioneze sub acelasi nume, iar din punct de vedere organizational, va face parte din VivaKi, noua divizie a Publicis creata in iunie 2008.
Vanzarea Razorfish intervine la 2 ani dupa ce Microsoft a preluat agentia in urma achizitionarii grupului de publicitate online aQuantive, o tranzactie de 6 miliarde de dolari.
Razorfish, cu sediul in Seattle, are peste 2.000 de angajati si numara printre clienti nume precum Nokia, Audi, Nike sau Kraft Foods.