Startul commpetitiei
sa da pe 7 ianuarie. ”Pot aplica agentiile de media, de creatie si
clientii, iar castigatorul va fi brandul. Aceasta marca isi va putea
face campanie in valoare de 1 milion de lei vreme de doi ani si
jumatate in produsele de print ale companiei Convergent Media”,
anunta organizatorii.
Toate lucrarile vor
fi jurizate de un grup de specialisti, nume importante in industriile
media si publicitate: serban Alexandrescu, executive creative
director Headvertising, Alexandru Dumitrescu, executive creative
director McCann Erickson, Cristian ‘Kit’ Paul, creative director
& founding partner Brandient si Victor Stroe director de
strategie Leo Burnett.
In perioada de inscrieri, 7 ianuarie –
30 aprilie 2013, agentiile si clientii vor putea depune maxim trei
lucrari diferite, iar castigatorul va fi desemnat in perioada 27 mai
– 7 iunie 2013.
Campaniile nu trebuie sa fie exclusiv
de print, dar in evaluare se va puncta exclusiv componenta de print.
Creatia castigatoare va fi publicata in Gazeta Sporturilor, in iunie
2013.
Campania este inspirata de o idee a USA
Today.