Mihai Vladarau, seful Serviciului Relatii Publice al RATB, a declarat ca in 2007 au fost incasati din publicitate 2,02 milioane dolari, iar anul trecut, 1,96 milioane dolari.
„Gestionarea spatiului de publicitate la RATB este realizata de Serviciul Comercial Marketing, iar firma cu care avem contract de asociere pentru exploatarea spatiului publicitar este Euromedia Group SA”, a precizat Mihai Vladarau.
Liniile centrale sau cele care strabat zone cuprinse in interiorul inelului central al Bucurestiului (Piata Romana, Piata Universitatii, Gara de Nord, Calea Mosilor, Soseaua Colentina) sunt cele mai solicitate pentru reclama, a spus Vladarau.
„Cei mai mari advertiseri pe RATB, in 2007, au fost Carrefour, Cora, Practiker, Policolor, Pepsi, Europa FM si lista continua. Ei au investit bugete de sute de mii de euro in publicitate pe RATB”, a declarat Ioana Serbanescu, directorul de vanzari a Euromedia.
Parcul auto al RATB este format din 1.000 de autobuze, 350 de tramvaie si 230 de troleibuze.