Cei mai slabi performeri de pe piata de publicitate americana au fost publicatiile print. Suplimentele locale de weekend au pierdut 37,7% din veniturile publicitare, urmate de revistele business-to-business care au scazut cu 29,9%, cotidiene nationale (minus de 27,7%) si suplimente nationale de weekend, cu o scadere de 25,9%.
Televiziunile americane care difuzeaza programe in limba spaniola au pierdut cel mai putin in urma declinului pietei, depreciindu-si incasarile publicitare cu doar 1,1%.
Potrivit Nielsen, TV-ul ramane mediul dominant pentru advertiseri, cu incasari de 5,76 miliarde dolari in primele trei luni ale anului, dar in scadere cu 2,7% fata de T1 2008.
Publicitatea online a scazut cu 3,4 % in primele trei luni ale 2009, pana la 2,11 miliarde euro. Insa masuratorile efectuate de Nielsen in cazul publicitatii online nu includ veniturile incasate din cautari si pre-roll (spoturi scurte care ruleaza inainte de accesarea continutului web propriu-zis).