- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Publicitatea in media pe plan global a urcat cu 2,4% in 2007

04 Jan, 10:40 • Redactia DailyBusiness
Investitiile publicitare in televiziune, radio, presa scrisa si cinema, pe plan global, au crescut cu 2,4%, in perioada 1 ianuarie-28 decembrie 2007, fata de perioada similara din 2006, potrivit studiului companiei de cercetare Yacast, citat de presa internationala.
Publicitatea in media pe plan global a urcat cu 2,4% in 2007

Investitiile in advertisingul la TV s-au majorat cu 6,6% in valoare si cu 16,4% in volum, se arata in studiul Yacast.

Investitiile in publicitatea la radio s-au depreciat cu 3% in valoare si cu 7,3% in volum. Cea mai mare scadere a investitiilor publicitare in radio au inregistrat-o statiile FM, de 5,8% in valoare si de 9,3% in volum.

Investitiile in publicitatea la radiourile generaliste au urcat cu 1,9% in valoare si cu 2,5% in volum.

Publicitatea la cinema a crescut cu 8,2% in valoare.

Urmărește Daily Business pe Google News