- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Punct Advertising lanseaza o campanie de 2,9 mil. euro pentru Sunsilk

12 Nov, 13:08 • Redactia DailyBusiness
"Tine jurnalul unui par frumos!" este cel mai recent proiect derulat de Punct Advertising pentru promovarea marcii Sunsilk si dispune de o investitie de 2.870.539 euro.
Punct Advertising lanseaza o campanie de 2,9 mil. euro pentru Sunsilk

Investitia rate card pentru TV in perioada noiembrie-decembrie 2007 este de 2.850.000 euro, iar promovarea in presa scrisa dispune de o investitie de 20.539 euro.

Campania, care se va derula in perioada 31 octombrie – 31 decembrie 2007, ofera consumatoarelor o editie limitata de 6 cutii-cadou, prin care se promoveaza 6 variante de produse Sunsilk destinate ingrijirii parului.

Pregatirea campaniei a inceput la sfarsitul lunii septembrie si a fost finalizata la 1 noiembrie. In prezent, campania se desfasoara pe posturile de radio.

Punct Advertising a mai realizat doua spoturi TV, concepute ca o extensie grafica a pachetelor speciale, pentru care a colaborat studioul de animatie Long Neck.

Spoturile vor fi difuzate pe posturile Acasa, Antena 1, Hallmark, Kanal D, MTV Romania, MGM, Prima TV, Pro TV, Romantica, TVR2, si UTV. Campania din presa scrisa va fi vizibila in publicatiile Joy, Look, J’adore, Bolero, Bravo Girl, Ce se intampla Doctore? si Cool girl.

De la inceputul colaborarii cu Sunsilk, Punct Advertising a mai dezvoltat doua campanii pentru comunicarea acestei marci, in toamna anului 2006 si in primavara luji 2007.

Infiintata in 1998, Punct Advertising este agentia de publicitate care asigura servicii de advertising development, creative communication, brand experience, media exposure, field & event marketing pentru clienti ca Sunsilk, Alpha Leasing, Aviva, Dacia, Dero, Dr.Oetker, Hellmann’s, Panasonic, sau Rexona.

Urmărește Daily Business pe Google News