Parte a campaniei „Cardul de cumparaturi Raiffeisen Bank”, promovarea indoor se desfasoara in perioada 22 mai – 22 iunie 2009 in cadrul Baneasa Shopping City.
Potrivit lui Razvan Marincoi, directorul de marketing al Brand Management, costurile pentru o locatie Escads, in plus fata de chiria perceputa de mall, implica productia si service-ul suportului.
Costurile de implementare a sistemului sunt suportate de client.
Desi bugetele de marketing au fost reajustate anul acesta, directorul de marketing al agentiei sustine ca s-au primit solicitari pentru utilizarea suportului in special din zona clientilor banking, telecom si FMCG.
„Pentru moment nu putem divulga numele proiectelor viitoare pe Escads si nici a locatiilor, insa putem afirma ca advertiseri din zona de shopping axati pe comunicarea de brand sunt viitori clienti de Escads”, a declarat Marincoi pentru DailyBusiness.ro
Brand Management a anuntat in octombrie 2008 achizitia licentelor pentru suportul Escads, cu o investitie de 250.000 euro planificata de 5 ani.
Infiintata in 2004, Brand Management activeaza in domeniul publicitatii indoor pe segmentele de centre de afaceri, lanturi de retail si mall-uri in Romania, Bulgaria si Cehia, avand un numar de 25 angajati si o cifra de afaceri pe grup de 1,5 milioane euro in 2008.