BBDO Romania a decis, in iunie 2008, sa renunte la serviciile lui Razvan Varabiescu, decizie luata de comun acord, in urma unor deficiente constatate in desfasurarea activitatii. Atributiile lui Varabiescu au fost preluate de Nicoleta Padure cu suportul Norei Marcovici, CEO BBDO Group Romania.
Dupa plecarea de la Media Direction se vehicula informatia ca acesta ar putea lansa propria agentie de publicitate, insa, conform unor surse din piata, acest lucru nu mai este de actualitate, in conditiile curente de instabilitate economica globala.
Tempo Media Advertising, infiintata in 2007, este activa pe piata de publicitate si servicii media si are un portofoliu care include clienti precum Tuborg, Carlsberg, Skol, Orangina, Granini, Alka, Nutline, Baneasa, Boom, Cetelem (BNP Paribas) si Kiwi Finance.
Media Direction, infiintata in 2001, este agentia de media a grupului BBDO Romania, parte a retelei internationale de comunicare Omnicom. Media Direction ofera servicii integrate de media-buying, planning, strategie, research.
Grupul Aegis a achizitionat, in primavara lui 2008, agentia de publicitate Tempo Media Advertising, valoarea tranzactiei nefiind facuta publica.
Aegis Group, care este listat la bursa din Londra, are 14.000 de angajati la nivel global si birouri in 70 de tari. Portofoliul de agentii al Aegis Media, in care va fi integrata si Tempo Media, include companii ca Vizeum, Carat, Posterscope si Isobar.
Resurse suplimentare:
– Informatia despre posibila noua destinatie a lui Varabiescu a fost publicata in premiera pe blogul lui Catalin Tolontan
– Aegis Group cumpara Tempo Media.Valoarea achizitiei: confidentiala
– Consiliul Concurentei a aprobat preluarea Tempo Advertising de catre Aegis Media
– Varabiescu a fost demis de la Media Direction si inlocuit cu Nicoleta Padure