In luna ianuarie a anului viitor, tirajul revistei va scadea de la 10 milioane la 8 milioane de exemplare, iar coperta IV a revistei, destinata pana acum artei, va deveni spatiu pentru vanzarea publicitatii, informeaza The Journal News.
Scaderea tirajului va atrage si diminuarea pretului pe care Reader’s Digest il practica pentru reclame. Preturile practicate in prezent fiind 336.300 $ pentru coperta intai si 322.700 $ pentru coperta patru.
Ultima reducere a avut loc in ianuarie 2004, cand tirajul a scazut de la 11 milioane la 10 milioane de exemplare. Reducerea tirajului se datoreaza scaderii numarului de cititori abonati din SUA.
De asemenea, va fi modificata si grafica revistei, iar Reader’s Digest va inceta sa trimita mesaje informative cititorilor cu o rata scazuta de raspuns. Potrivit Ellen Morgenstern, purtatorul de cuvant al Reader’s Digest, compania va micsora tirajul si va intreprinde celelalte masuri pentru a reduce costurile.
Pe viitor, unul dintre obiectivele editorului va fi sa atraga publicul tanar in randul cititorilor, a precizat Ellen Morgenstern. In acest sens, Reader’s Digest doreste sa isi extinda activitatea pe Internet. In prezent, media de varsta a cititorilor revistei este de aproximativ 50 de ani, urmarindu-se ca ea sa scada cu cel putin 10 ani.
Revista „Reader’s Digest”, editatã de Reader’s Digest Association, este cea mai citita revista lunarã de tip magazin din Statele Unite, avand 80 de milioane de cititori la nivel global. „Reader’s Digest” apare in 50 de editii nationale, in 21 de limbi.