In noua structura, managementul general, resursele financiare si umane sunt reorganizate in trei noi divizii media: Quality (care cuprinde Realitatea TV, Realitatea International, Realitatea FM, Cotidianul, Academia Catavencu, Radio Guerrilla si Idei in Dialog), Business Media (The Money Channel, Business Standard, Money Express si IP) si Life Style (Romantica TV, Radio Total, Reteaua 24 FUN, Tabu, Superbebe, J’adore, Aventuri la Pescuit, Bucataria pentru Toti si Psihologia azi).
Directorii celor trei noi divizii integrate vor fi Mihnea Vasiliu (Quality), Dragos Stanca (Business Media) si Sorin Vulpe (Life Style).
Acestor trei noi divizii li se adauga alte doua structuri strategice, care opereaza la nivelul intregului grup: NewsIn (condusa de Cosmin Popa) si New Media (aflata in subordinea lui Dragos Stanca).
Activitatile grupului Realitatea-Catavencu vor fi coordonate, per ansamblu, de board-ul director din care fac parte Sergiu Toader (presedinte), Sorin Enache (director general), Doru Buscu, Mihnea Vasiliu, Sorin Vulpe si Dragos Stanca.
Mihnea Vasiliu a debutat in presa in urma cu 17 ani la, la Mediafax, unde a ocupat si functia director general al agentiei, a contribuit la dezvoltarea si consolidarea diviziei de publishing a grupului Media Pro, ulterior, preluand conducerea mai multor divizii ale grupului Media Pro, inclusiv Publimedia, agentia de presa Mediafax, studiourile Buftea si imprimeriile Media Pro.
In 2006, Vasiliu a parasit Media Pro pentru a urma un master in afaceri la London Business School, iar din august 2007, Mihnea Vasiliu face parte din board-ul de directori al grupului Realitatea-Catavencu.
Sorin Vulpe este membru fondator al publicatiei Academiei Catavencu, iar din anul 2000 presedinte al consiliului de administratie si director general al Academiei Catavencu. Sorin este absolvent al Institutului Politehnic Bucuresti si al University of London.
Dragos Stanca lucreaza in mass-media din 1996, a debutat la Radio Contact ca reporter, redactor si, apoi, redactor-sef al statiei Cluj. A lucrat, apoi, o scurta perioada la Ringier Romania, dupa care a fost redactor-sef la Clujeanul, primul ziar local lansat de grupul Media Pro (1999).
A realizat emisiuni pentru ProTV Cluj si, ulterior, a coordonat lansarea altor sase publicatii locale pentru grupul Pro (2000 – 2003). Din 2004 a preluat managementul general al tuturor operatiunilor de publishing ale grupului Media Pro. La finalul anului 2006 a ocupat functia director general al operatiunilor de publishing print si new media din cadrul grupului Realitatea-Catavencu.