DBV Media House administreaza in acest moment in exclusivitate spatiul de publicitate al Realitatea TV, Romantica si Telesport.
Regia condusa de Brindusa Vlanga este cea care a gestionat vanzarea spatiului de publicitate al Realitatea TV inca din 2005, intr-o perioada de provocari care a culminat cu pozitionarea statiei pe locul 3 in topul televiziunilor din Romania.
„Realitatea TV si-a marit market share-ul din piata de publicitate de peste 4 ori in aceasta perioada”, spune Sorin Enache, director general Realitatea-Catavencu.
„A fost o provocare inceperea colaborarii cu Realitatea TV, atunci cand nu multi clienti si agentii erau dispuse sa investeasca in canale de nisa. In timp, Realitatea TV a devenit parte din planurile de publicitate a cel putin 250 de clienti”, afirma Brindusa Vlanga, director general DBV Media House.
Infiintata in 2002, DBV Media House este membru EGTA (Asociatia Regiilor de Publicitate pentru Radio si Televiziune din Europa).
Incepand de anul viitor, spatiul de publicitate pe toate produsele grupului Realitatea-Catavencu va fi administrat de un departament intern special creat pentru aceasta.