Coordonatorul Grupului Realitatea
Media, Cosmin Gusa, a precizat ca se urmareste extinderea unui brand
românesc in Balcanii de Vest, care, pe model Euronews, se adreseaza,
in parte in limba engleza, audientei interesate de integrare in UE,
propunându-si sa dea cuvântul reprezentantilor tarilor din zona
spre Bruxelles, transmite Agerpres.
„Ne dorim un demers al Balcanilor
pe o piata alternativa de audienta si de publicitate, demers care
ajuta Grupul Realitatea, pentru ca am dori sa iesim din insolventa”,
a spus Gusa, precizand ca licenta i-ar ajuta sa poarte discutiile in
capitalele balcanice.
Potrivit acestuia, beneficiul
pentru brandul Realitatea este cresterea valorii lui pe pietele
vecine, dar mai ales pe piata europeana, element care va putea ajuta
foarte mult la viitoarele negocieri de parteneriate internationale,
la posibile vânzari partiale sau chiar totale.
El a
spus ca echipa Realitatea Plus va fi preponderent româneasca, mixta
in orasele balcanice.