Mutarea are loc dupa ce Reckitt a cumparat cu 4 mld. dolari compania SSL International, ce detine brand-urile Durex, Scholl si alte marci de ingrijire a picioarelor din afara SUA.
Potrivit companiei Reckitt, publicitatea pentru aceste brand-uri era administrata anterior de agentia McCann a grupului Interpublic in anumite piete. Conturile acestor brand-uri vor fi preluate de Euro RSCG in urmatoarele trei-sase luni.
Compania britanica a pompat din ce in ce mai multi bani in operatiunile de marketing. Anul trecut, si-a crescut cheltuielile globale pe publicitate cu 26%, pana la 1,3 mld. dolari.
Alte brand-uri globale din portofoliul Reckitt sunt Dettol, Lysol, Vanish, Airwick, Finish, Nurofen si Strepsils.
Compania Reckitt are circa 25.000 de angajati in toata lumea, cu operatiuni in peste 60 tari si vanzari in aproape 200 de tari. La inceputul acestei luni, compania a raportat o crestere de 19% la nivelul profitului pe trimestrul trei, pana la 683 mil. dolari, datorita evolutiilor bune din pietele emergente.