Dupa ce a incheiat, acum 6 luni, colaborarea cu fotbalistul David Beckham, producatorul de articole de intretinere Gillette a incheiat contracte cu 3 dintre sportivii de top ai lumii. Incepand din ianuarie 2008, acestia vor fi imaginea Gillette Fusion Power Razor, cel mai nou produs de Gillette.
Cei trei sportivi au fost alesi pentru performantele realizate, dar si pentru activitatile acestora din viata privata, cum ar fi actiuni caritabile sau de sustinere a cauzelor sociale, a spus Nathan Homer, managerul Gillette, conform Brand Republic.
Compania P&G a incheiat contracte pe 2 ani cu Woods, Henry si Federer, intr-o incercare de a obtine o expunere mai mare, in medii diferite, pentru marca Gillette.
Spotul, care va rula si in Romania incepand cu luna februarie, dureaza 30 de secunde si a fost creat de agentia BBDO. Acesta este un colaj de imagini din cariera fiecarui sportiv, la sfarsitul caruia sunt infatisati cei trei barbierindu-se cu un aparat Gilletter Fusion Power.
Motto-ul campaniei pentru Gillette Fusion Power este „Prepare to be your best today.” (Pregateste-te sa fii cel mai bun azi) si face referire directa la cei 3 sportivi, care sunt printre cei mai buni in domeniile lor. Campania include si un web-site dedicat, care contine informatii aditionale cu cei trei sportivi.
In Romania, contul de publicitate al Procter and Gamble este detinut de agentia Grey.
In Anglia, spotul va rula pe posturile Channel 4, E4, ITV2, Sky Sports 1 si Sky One, cu difuzare intensa in timpul transmisiunilor sportive.