„Am montat in jur de 100 de sisteme doar in Bucuresti, pana la sfarsitul anului ne vom extinde prin sistem de franciza si in principalele orase din tara, ca Brasov, Timisoara, Constanta, Iasi, Bacau. N-am centralizat veniturile pe 2007, pentru ca abia ne-am lansat, insa asteptam ca la sfarsitul acestui an sa avem o cifra de afaceri de circa 250.000 de euro si un profit de 30.000 de euro”, a afirmat Opris.
La inceputul lui februarie, sistemul va fi implementat in 52 de locatii premium din Bucuresti, in localuri ca restaurantul Rossetya, Laser Maxx Arena, sau Tag Arena.
„Vizam principalele localuri si restaurante premium din Bucuresti si din tara, si in acest sens vom incheia si viitoarele contracte”, a adaugat Opris.
Aceasta a estimat anterior pentru DailyBusiness o crestere a investitiilor pana la 150.000-200.000 de euro in momentul extinderii la scara larga al acestui tip de advertising in Romania.
Primul sistem AddMirror a fost amplasat in data de 25 septembrie in Crem Caffe Royal din Bucuresti.
Sistemul AddMirror consta in sase printuri care contin reclame de format A4. Cele sase reclame se afiseaza succesiv, la intervale de timp stabilite de la un panou de comanda aflat in interiorul display-ului din oglinda. Afisarea reclamelor este posibila datorita unui sistem electronic ce foloseste neoane fluorescente.
Proiectul are la baza o investitie initiala de 50.000 de euro, la care ulterior s-au adaugat inca 50.000 de euro, realizata de omul de afaceri Marius Ghenea, care detine si 60% din capitalul Casia Communications.
Pentru utilizarea acestui produs, Casia Communications a semnat un contract tip master franchise cu compania britanica de publicitate AdDirect.
Printre clientii Casia Communications se numara publicatia de afaceri Capital, PC Fun Computers (detinuta de Marius Ghenea – n.r.), Florida Investment, sau Lee Cooper.