Casia Communications a implementat alaturi de agentia Travel Time o campanie pentru a masura impactul reclamei din oglinda prin feedbackul obtinut de la consumatori. Rezultatul a fost cresterea vanzarilor agentiei, in contextul in care ofertele agentiei de turism nu au fost promovate pe niciun alt suport in afara de AddMirror.
Travel Time si-a promovat prin AddMirror ofertele pentru vacanta all inclusive de Paste si de 1 Mai in Cuba, Barcelona si Rio la hoteluri de 4 si 5 stele, precum si ofertele la biletele de avion dus-intors catre destinatii precum New York, Amsterdam, Viena, Londra, Roma.
Sistemul AddMirror este amplasat in locatii precum Crem Caffe Royal, Crem Caffe Universitate, Turabo cafe, Taverna Sarbului, Rossetya, Alfresco, Rendez-Vous, LaserMaxx Romania, dar si altele.
Locatiile in care sunt amplasate oglinzile AddMirror inregistreaza un trafic zilnic de aproximativ 4.500 de persoane, conform oficialilor agentiei.
Produsul AddMirror a fost lansat in Londra in 2005, iar in Romania este oferit de Casia Communications, prin licenta. Din portofoliul de clienti al Casia Communications fac parte companii precum Lee Cooper, Elita Cafe, LaserMaxx Romania, PCFun.ro, SET Events si COSO Imobiliare, care sunt promovati in peste 50 de locatii din capitala.