UpGrade Media este o regie de vanzari locala, parte a fondului de investitii International Marketing & Sales Group (IMSG), care se concentreaza pe media de nisa.
„Pentru inceput, online-ul va detine o pondere de sub 10% din cifra de afaceri a agentiei, dar vrem sa crestem aceasta pondere in timp”, a explicat Toderas.
Totodata, Toderas a precizat ca, desi UpGrade Media nu este doar o regie de online, aceasta activitate va avea parte de o promovare mai larga, prin parteneri externi, precum IMSG, care „au acces la o piata ofertanta”.
„Planul de dezvoltare pe partea de online este agresiv, vom include in portofoliul nostru si site-uri internationale, iar aceeasi situatie se va regasi si pe print”, a spus Toderas.
Atragerea de parteneri pentru UpGrade Media va avea la baza criterii precum perspectiva nisei in care activeaza titlul respectiv si pozitionarea revistei pe nisa.
Oficialii UpGrade Media nu au dat detalii referitor la investitia realizata in infiintarea agentiei, sau cu privire la suma care va fi cheltuita in 2008 pentru noi achizitii si lansari.
„Prin mixul de produse din portofoliu, UpGrade Media se adreseaza unui segment final de oameni activi, cu venit discretionar si interese multiple”, a mai spus Toderas.
Din portofoliul agentiei UpGrade Media fac parte site-urile imagoo, adplayers, green-report, themarketer, masini, xcent, culinar, portal, recomanda, precum si revistele Casa si Biroul, Intercity Magazin, De Teren, Green Report, Gazeta de Maramures cu De Toate, Business Woman si The Marketer.
IMSG (International Marketing & Sales Group) este un fond irlandez de investitii specializat in aria comunicarii pe piete emergente si listat la bursa din Londra (AIM).