Re:ply a castigat acest cont media in urma unei licitatii.
Contactati de catre DailyBusiness, reprezentantii Re:ply si Clal nu au oferit detalii privind valoarea contului sau numele celorlalte agentii media care au participat la licitatia organizata de Clal.
Re:ply va dezvolta si implementa campania de comunicare a firmei de asigurari timp de 12 luni.
Prima etapa a campaniei se desfasoara in perioada decembrie 2007 – ianuarie 2008 si promoveaza asigurarile RCA si Casco. Mix-ul de media cuprinde: TV, radio, presa, web, precum si activitati BTL. Strategia de media si implementarea sunt dezvoltate impreuna cu Velvet Media, sub supervizarea Re:ply.
Clal Romania activeaza pe piata romaneasca din 2006 si face parte din grupul israelian IDB, ce detine 23% din piata asigurarilor din Israel. Domeniul de activitate al companiei sunt asigurarile non-viata, oferta de asigurari adresandu-se atat persoanelor fizice, cat si societatilor comerciale.
Re:ply este o companie specializata in publishing si advertising, avand in portofoliul de clienti nume ca Petrom, UPC, Dacia, Sensiblu, Baneasa, Grupul Realitatea-Catavencu, B1, Europolis, Distrigaz Sud.