- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Research International si-a propus venituri anuale de 3 mil. euro din cercetare de marketing

26 Mar, 14:16 • Redactia DailyBusiness
Compania de cercetare in marketing ad-hoc Research International si-a propus sa obtina venituri de peste 3 mil. de euro pana in 2009 pe piata romaneasca, a carei valoare pe acest an este estimata la 27 mil. euro, au declarat, luni, oficialii companiei.
Research International si-a propus venituri anuale de 3 mil. euro din cercetare de marketing

Decizia de a intra pe piata romaneasca vine dupa ce piata locala a cercetarilor de marketing s-a cifrat la 19,5 milioane de euro in 2005, cu 26% mai mult decat in 2004, confirmand estimarile din ultimii doi ani, referitoare la o dezvoltare sustinuta, pana la o valoare de peste 35 milioane euro pana in 2009.

„Piata din Europa Centrala si de Est ofera oportunitati foarte mari si genereaza interes din ce in ce mai mare pentru aceasta zona din partea companiilor multinationale din industrii diferite si, implicit, pentru firmele de cercetare de piata. Research International Romania isi propune ca, pana in anul 2009, sa atinga o pozitie dominanta pe piata romaneasca de profil si sa obtina venituri de peste 3 mil. euro”, a declarat Marian Flangea, CEO Research International Romania.

Research International are reprezentante regionale in zonele Asia-Pacific, Europa, Orientul Mijlociu, Africa, America de Nord, America Centrala si de Sud si este prezenta in peste 50 de tari la nivel mondial.

La nivelul Romaniei, Research International considera industriile de date, IT si telecomunicatii, impreuna cu pietele traditionale de cercetare, ca fiind cele cu potentialul cel mai ridicat de crestere in urmatorii trei ani.

Urmărește Daily Business pe Google News