- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Reteaua Mindshare isi relanseaza identitatea corporate

26 Sep, 11:49 • Redactia DailyBusiness
Reteaua globala de marketing si media Mindshare isi rebranduieste identitatea corporate la nivel international, anunta oficialii companiei.
Reteaua Mindshare isi relanseaza identitatea corporate

Rebranding-ul, dezoltat impreuna cu agentia de branding Moving Brands, face parte din procesul de reorganizarea globala demarata la inceputul acestui an.

Oficialii Mindshare Romania nu au putut fi contactati de DailyBusiness.ro pentru detalii referitoare la durata sau valoarea implementarii rebranding-ului.

Brandingul retelei are in continuare la baza culoarea violet, aceeasi de la infiintarea Mindshare, dar sigla si identitatea vizuala sunt diferite.

Prin noua identitate vizuala, Mindshare vrea sa ilustreze regruparea celor circa 12 departamente individuale specializate in 4 grupuri care relationeaza: client leadership, business planning, invention si the Exchange.

Reorganizarea Mindshare demarata la inceputul acestui an are ca scop integrarea completa a serviciilor specializate.

Mindshare este o retea internationala de media si marketing cu o cifra de afaceri de peste 23 mld. $ (15,6 mld. euro) Reteaua cuprinde 97 de birouri in 67 de tari din SUA, America Latina, Europa, Orientul Mijlociu si zona Asia-Pacific. Mindshare este parte din grupul WPP, unul dintre cele mai puternice grupuri de servicii de comunicare la nivel mondial, cu o cifra de afaceri de 63.5 mld. $ (circa 43 mld. euro).

In Romania, printre clientii Mindshare se numara companii precum Unilever SCE, Cosmote, Germanos, LG, Groupe SEB, ABN AMRO, Flamingo International, Premium Lubricants.

Update 17:25

Oana Petroff, Leader Mindshare Romania a subliniat faptul ca rebranding-ul retelei s-a implementat de la data lansarii, pe 24 septembrie, cand s-a renuntat la vechea identitate vizuala pentru cea noua.

„Reorganizarea companiei la nivel global este un proces de mai lunga durata, care a inceput in aprilie 2008 fiind lansat la conferinta anuala a companiei, iar obiectivul este ca noua structura sa fie implementata pana la sfarsitul acestui an in intreaga lume. Este un proces de durata care presupune o comunicare interna foarte consecventa si are o componenta importanta de resurse umane, fiind vorba de identificarea intern a solutiei optime de orientare a fiecarui angajat in noua structura” a explicat Petroff.

„Nu vorbim de o campanie de rebranding anuntata in media, ci de o schimbare interna pe care o popularizam in industrie prin acest comunicat si intern catre angajati si clientii nostri”, a adaugat Oana Petroff.