Munteanu a intrat pe noua functie incepand de ieri, 16 iunie.
„Ii multumesc lui Liviu pentru tot ce a facut pentru TBWA in acesti ani. Preiau in acest moment conducerea unei companii care va iesi din criza economica mai puternica decat a intrat si, intr-o buna masura, lucrul acesta se datoreaza si lui Liviu”, a declarat noul managing director al agentiei.
[img=735]Cristian Munteanu[/img]
Intr-o declaratie a lui Lambrino, din februarie 2010, acesta afirma ca se asteapta la o crestere de 30% a business-ului TBWA Romania in 2010, fara sa specifice veniturile atrase de companie in 2009.
In 2008, agentia a raportat in Romania o cifra de afaceri de 2,8 milioane euro.
Cristian Munteanu are o experienta de peste 10 ani in industria de comunicare. Prin pozitia regionala pe care a ocupat-o, Munteanu a coordonat resursele creative din 16 tari din Europa Centrala si de Est si a fost implicat in proiecte internationale majore in tari precum Germania, Franta, Rusia, Austria, Polonia sau Turcia.
„Obiectivul TBWA\Worldwide este sa ocupe un loc printre cele mai creative 10 companii din lume, companii din orice domeniu nu doar din comunicare si marketing. Cristian este in opinia noastra omul potrivit pentru un astfel de proiect ambitios. El trece de la o pozitie regionala de management de creatie la una de management al unei companii creative. Este o evolutie naturala in care avem incredere”, a declarat Perry Valkenburg, presedinte al TBWA\Europa si COO al TBWA\Worldwide.
TBWA\Worldwide, parte a Omnicom Group Inc, este prezenta cu 258 de birouri in 77 de tari din intreaga lume, oferind servicii complete de comunicare unor clienti internationali precum Apple, adidas, Absolut, Mars, Visa, GSK, Nissan, Samsonite sau Playstation.
In Romania, reteaua TBWA este prezenta de peste 12 ani, oferind servicii de comunicare complete pentru clienti internationali si locali ca Beiersdorf, Henkel, JTI, Michelin sau Beko.