- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Retelele sociale \”fura\” tot mai multi dintre telespectatorii TV-ului clasic

14 Nov, 14:17 • Redactia DailyBusiness
Retelele sociale sunt vizitate de peste 100 de milione de consumatori in fiecare luna in SUA, 25% dintre ei recunoscand ca au redus dramatic din timpul petrecut in fata televizorului, pentru a naviga pe site-uri ca Facebook, se arata intr-un studiu realizat de compania de cercetare Frank N. Magid Associates.
Retelele sociale \fura\ tot mai multi dintre telespectatorii TV-ului clasic

Mai bine de o treime din participantii la studiu (38%), internauti cu varste cuprinse intre 12 si 64 de ani, au afirmat ca folosesc in mod regulat retelele sociale, si nu doar cei din randul tinerilor. O treime din femeile intre 35 si 44 ani, chestionate de Frank N. Magid Associates, au indicat ca acceseaza in mod constant acest tip de website-uri.

La intrebarea „va uitati mai putin la televizor pentru a accesa platforme sociale?”, mai bine de 25% dintre participanti au raspuns afirmativ.

Potrivit realizatorului studiului, rezultatul cercetarii nu este surprinzator. Iar daca pentru retelele de televiziune concluzia ar putea fi ingrijoratoare, advertiserii, care incearca sa atraga public de pe Internet, isi vor focaliza atentia de la media traditionala spre cea digitala, sau ar putea gasi o oportunitate de a combina cele doua media. Reteaua de televiziune CBS a inceput sa insereze in programele TV continut specific mediului online, iar o alta retea TV din SUA utilizeaza strategii de social-networking, precum „imprumutarea” unor unelte de social video-sharing de la Facebook.

Urmărește Daily Business pe Google News