„Estimarea nostra referitor la recuperarea investitiei este de 3 ani, pentru ca nu stim exact cum vor evolua conditiile economice din Romania”, au precizat acestia, fara sa indice suma investita in lansarea publicatiei.
Revista este varianta locala a unei dintre cele mai vechi reviste auto cu aparitie lunara din Marea Britanie, Car Magazine. Car Romania numara 132 de pagini si este distribuita intr-un tiraj initial de 10.000 de exemplare, la pretul de 5 lei.
„Pretul initial de vanzare este de 5 lei, pret promotional pentru numarul dublu lansat, decembrie-ianuarie. Ulterior pretul va fi de 8 lei, incepand cu numarul din februarie 2009. Tirajul actual este de 10.000 de exemplare. E greu de spus, in schimb, care vor fi tirajele viitoare”, au afirmat reprezentantii DV Automedia.
Potrivit acestora, modalitatea de comercializare a revistei in Romania se realizeaza prin vanzare la chiosc, in curand planuindu-se insa si lansarea unui serviciu de abonamente.
Redactia Car Romania numara 14 membri, printre care editori, redactori, specialisti dtp si art.
Publicul tinta al publicatiei este reprezentat in procent de 80% de barbati cu varste intre 25 ani si 45 de ani, activi din punct de vedere social, preocupati de cariera si statutul social, cu venituri medii de peste 36.000 euro pe an.
Revista are continut local si international, iar reprezentantii D.V. Automedia sustin ca nu exista restrictii sau limitari pentru un anume procent de continut local, acesta fiind decis in functie de materiale.
Car Magazine este prezenta la nivel global, in Marea Britanie, Brazilia, China, Grecia, India, Italia, Mexic, Orientul Mijlociu, Rusia, Africa de Sud, Tailanda, Turcia, Germania si mai nou, in Romania, fiind citita de peste 600.000 de consumatori in fiecare luna, in lume.
Trustul D.V. Automedia, editorul Car Romania, mai editeaza publicatiile Caesar, 4×4 Crossover Lifestyle Magazine, Temporis si Car.
D.V. Automedia este condus de Dan Vardie, unul dintre fondatorii juriului international AutoBest, membru in juriul european Car of the Year si in Juriul international Engine of the Year.
In 2000, Automedia a lansat prima revista auto romaneasca bilunara, Autoshow, preluata in 2007 de concernul german de presa Burda. Publisherul a lansat in 2005 licenta revistei italiene Quattroruote pentru Romania, vanduta la sfarsitul lui 2007 tot firmei Burda.