Astfel, revista Rolling Stone, un simbol al culturii pop in SUA si nu numai, va renunta la infatisarea supradimensionata, care timp de 30 de ani a fost un brand in sine si prin care s-a diferentiat de concurenta, pentru a adopta o dimensiune standard, disponibila la chioscuri din 17 octombrie.
Oficialii companiei Wenner Media, editorul revistei, au declarat ca tirajul revistei a ajuns la 1,5 milioane de exemplare, ceea ce reprezinta un maxim istoric.
Totusi, vanzarile la stand au scazut la 115.644 de exemplare in primul semestru al anului, fata de 119.735 exemplare in perioada similara a anului precedent.
Prin noul format, paginile nu vor mai fi capsate ci lipite, iar astfel va fi mai usoara includerea materialelor publicitare in revista. De asemenea, editorii vor putea include cu usurinta pana la 20 de pagini in plus de continut editorial sau publicitar in revista.
Rolling Stone, lansata in 1967 in San Francisco, este dedicata muzicii si culturii pop. Pe coperta revistei au aparut de-a lungul timpului vedete precum John Lennon, Britney Spears, Snoop Dogg, Pink Floyd sau Jimi Hendrix.