Conform unui studiu realizat de revista Folio, 77% dintre oficialii revistelor de divertisment cu o cifra de afaceri mai mica de 10 milioane de dolari (8 milioane de euro) si 57% din cele cu venituri ce depasesc acest nivel se asteapta ca publicitatea online sa fie cel mai rapid motor de crestere al afacerii lor.
De exemplu, Emap, publisher-ul revistei FHM, desi a retras produsul de pe piata nord-americana, investeste tot mai mult in site-ul sau care atrage aproape 2,5 milioane de vizitatori anual, de doua ori mai multi vizitatori decat abonatii versiunii printate. Alte reviste care „migreaza” spre online sunt TeenPeople si ElleGirl, aceasta din urma fiind retrasa de pe piata de reviste tiparite.
Oficialii Hachette Filipacchi, publisherii ElleGirl se asteapta ca in urmatorii 5 ani 20% din venituri si, respectiv, intre 40 si 60% din profit, sa fie generate de editiile online ale revistelor din portofoliu.
Cu toate acestea, versiunile online ale acestor reviste sunt inca sarace in oferte de servicii precum RSS Feed, versiuni pentru telefoane mobile, spoturi video, podcast-uri, bloguri ale reporterilor, message board-uri sau comentarii de articole.
Conform studiului The Bivings Report, numai trei reviste din lume, Newsweek, Popular Science si Time, ofera mai mult de jumatate din serviciile descrise mai sus. Una din cele mai citite reviste, Reader’s Digest, dispune numai de podcasturi, RSS feed si message board-uri.